X
تبلیغات
رایتل
وبلاگ رسمی آموزش دوچرخه سواری محسن رضایی

Official Blog Mohsen Rezaei cycling training


نحوه بدست آوردن ضربان ثابت 

ضربان ثابت به ضربانی گفته می شود که بعد از استراحت 8 ساعته گرفته می شود. یعنی صبح وقتی ورزشکار از خواب بیدار شد. . . . . 

نحوه بدست آوردن ضربان ثابت

ضربان ثابت به ضربانی گفته می شود که بعد از استراحت 8 ساعته گرفته می شود. یعنی صبح وقتی ورزشکار از خواب بیدار شد قبل از انجام هر حرکتی یا هر تحرکی می بایست ضربان خود را در 15 ثانیه گرفته و در عدد 4 ضرب نماید. باید یادور شوم که ورزشکار قبل از خواب یک ساعت آماده نماید  تا صبح هیچ تحرکی انجام نشود تا ضربان بطور صحیح گرفته شود یا بعبارت دیگر ضربان صحیح بدست آید

این ضربان در ابتدا و انتهای هر ماه گرفته می شود و نشانگر میزان پیشرفت ورزشکار می باشد هر چه میزان ضربان شما کمتر شود نشانگر آن است که تمرینات شما موجب رشد و پیشرفت شما گشته است و هرچه ضربان بلا تر برود نشانگر آن است که فشار تمرینات زیاد است یا بدن شما نیاز به استراحت بیشتر دارد.

نحوه بدست آوردن ضربان ماکسیمم

باید سن ورزشکار از عدد 220 کسر شود این عدد نشانگر ماکسیمم ضربان آن فرد است

مثلا ورزشکار 25 سال دارد         195= 25- 220

195 ماکسیمم ضربان این ورزشکار است

شما می توانید این اعداد را بدست آورید و برای ما ارسال نماید تا برنامه تمرینی متناسب با شرایط بدنی شما برای شما ارسال نمائیم

نوشته شده در چهارشنبه 9 دی 1388ساعت 08:22 توسط محسن رضائی نظرات (5)



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت















glitter-graphics.com Mohsen Rezaei

Create Your Badge